jesli chodzi o korby i tloki ta sa seryjne z S3 czyli troche mocniejsze korby od zwylkych w 20VT i tloki chyba z powiezchniowo kutymi tlokami... wiec albo to wytrzyma albo to splynie hyhy...
Pieprznięcie 1.8 bara w K04 to dość interesujące doświadczenie. Wynik rewelacyjny, ale myślę, że z tygodnia na tydzień będzie się drastycznie pogarszał Fakt, że zmiana kolektora wydechowego daje bardzo dużo - była już octavia ze zrobionym tym elementem - wyszło ok. 280KM na hamowni u P. Chojnackiego, więc zapewne w rzeczywistości jakieś 260KM - niestety kolektor zaczął niedomagać i w takiej konfiguracji auto jeździło jakiś miesiąc. Generalnie K04 to fajna turbinka - a ze zmienionym kolektorem nie ma problemów z utrzymywaniem wysokiego ciśnienia doładowania aż do odcięcia :drive:
BaPit, co masz na mysłi ze zmienionym kolektorem kolektor od tt czu jakiś inny
atur z kolega wzieli ksiazke jak sie to powinno robic i zrobili wzor, ktory ktos im wyspawal k kolektor naprawde dawal rade w sensie efektow, natomiast bylo na niego za malo miejsca i przy gwaltownych ruchach silnika walil o przegrode czolowa o ile dobrze pamietam wiec zostal zdemontowany. Mieli go poprawic ale nic z tego nie wyszlo (czas ? checi?). Atur jest u nas zarejstrowany ale raczej zadko bywa :roll:
MiKruS, chyba coś wiem na temat tej octavki to jest ktoś z wrocławia wiecej na jego temat mogą powiedzieć koledzy mammoth, orazDawid miał fajnie zrobioną octe ale ja ukradli odnalazła sie ale rozgrabiona i ją odbudowuje nie jest u nas na forum zrejestrowany z tego co wiem
atur z kolega wzieli ksiazke jak sie to powinno robic i zrobili wzor, ktory ktos im wyspawal k kolektor naprawde dawal rade w sensie efektow, natomiast bylo na niego za malo miejsca i przy gwaltownych ruchach silnika walil o przegrode czolowa o ile dobrze pamietam wiec zostal zdemontowany. Mieli go poprawic ale nic z tego nie wyszlo (czas ? checi?). Atur jest u nas zarejstrowany ale raczej zadko bywa :roll:
Do tego po wyspawaniu okazał się za duży, przez co trzeba było wycinać parę rzeczy, żeby go wogóle upchnąć. Do tego zaczął się szybko robić nieszczelny (jakiś niezbyt dobry patent chłopaki wymyślili przy projektowaniu), więc dość szybko piardł był...
A kolektor od TT to jedna, wielka qpa. Ale mi już raczej nie będzie dane zabawianie się w jego wymianę...
Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.
Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.
1. Ja mam tdi, więc z praktyki sam nie mam żadnej, a wiadmości na temat 1.8t mam wyczytane i zasłyszane, bo kolega teraz jest na etapie grzebania w swoim leonie i się nasłuchałem
2. Najprościej jest kupić takie turbo po regneracji. Co do ceny to odsyłam bezpośrednio do firm zajmujących się tym. Nówka to duży wydatek
3. Przejściówki do czego? Jak chcesz zmieniać turbo to na 100% trzeba zrobić cooler, więc z jednej strony dajesz od razu rure jak trzeba. Przepływkę i część do filtra powietrza też można kupić używane, a często można kupić komplet z turbo.
4. Zależy ile koni chcesz osiągąć, ale to już ktoś bardziej doświadczony musi się wypowiadać. Wydaje mi się, że bez zmiany pompy i wtrysków to tak do 220km dojdziesz. Jak chcesz, więcej koników to już trzeba myśleć o rzeźbie całościowej tak jak w opisywanym w tym topiku samochodzie.
Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.
Nexus6, mam na to papier wiem z rospedu napisałem i nie napisałem że w silnikach 1.8 t poprzecznych jest hybryda k03s gdzie gorąca strona jest z k03 a zimna z k04
czyli że k0401 i k03s to są te same sprężarki ???
K03s występuje w wersjach 180km czyli AUQ, analizując etosa :P wynika że wszystkie części filtra (puszka, filtr, przepływomierz, rury ) są wspólne dla AUM,AUQ,ARX więc raczej powinno wszysrtko pasować.
jak kiedyś szukałem do k03s można dostać za 2,6 k zł
- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
To ja może powtórze: k04-01 i k03s mają takie same części gorące, a k04-01 ma większą część zimną i tak jak pisze djczas k04-01 jest montowana w silnikach wzdłużnych.
IMO 2,6kzł za turbo nowe jak można za 1,5kzł mieć regenerowane to trochę strata kasy
coś mi sie obiło o uszy ze k04-01 była montowana w starszych wersjach s3 a nie w silnikach wzdłuznych?...we wzdłużnych to chyba odpwiednikiem jest k04-15? :?:
a tak wogule to coś tu nie tak....dj pisze ze k03 s to chybryda w której czesć zimna jest z k04 a ciepła taka sama jak w k03.....ok......a dalej czytam ze k03s i k04-01 maja taką sam czesc ciepła ale k04-01 ma WIĘKSZĄ cześć zimna......czyli jaką???..skoro k03 s ma zimna od k04......napewno to nie sa te same turbiny ko3s i k04-01 bo ta druga spokojnie podobno wystarcza do 230Km czego raczej na k03s nie osiągniemy?
niech mnie to ktos roztłumaczy bo sie zdeka pogubiłem.... :lol:
Komentarz