Ile można wycisnąć z silnika 1.8T + K04 ........?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ile można wycisnąć z silnika 1.8T + K04 ........?

    Ziomal, dobre :szeroki_usmiech sie usmialem,chłopaki ruszamy do clubu i zatanczymy jak ten kolo to sie nieopedzimy od "lasek"

  • #2
    Ile można wycisnąć z silnika 1.8T + K04 ........?

    Pojawił się ciekawy temat na forum StreetRacing....

    Sporo osób ma te silniki, więc pewnie to was to też zainteresuje.


    Komentarz

    • mammoth
      Drive
      • 2005
      • 81

      #3
      no octavia Krzyska jezdzi nieziemsko... prace trwaja a jak mozliwosci sie wyczerpia to wieksze turbo i zabawa od poczatku hy hy...
      www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        mammoth, ale to na seryjnych gratach czy cos mocniejszego

        Komentarz

        • mammoth
          Drive
          • 2005
          • 81

          #5
          jesli chodzi o korby i tloki ta sa seryjne z S3 czyli troche mocniejsze korby od zwylkych w 20VT i tloki chyba z powiezchniowo kutymi tlokami... wiec albo to wytrzyma albo to splynie hyhy...
          www.VAGserwis.pl naprawy bieżące, diagnostyka, serwis, oleje, części tel. 669 51 76 75

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            mammoth, jakie temperatury egt wychodzą

            Komentarz

            • BaPit
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 630

              #7
              Re: Ile można wycisnąć z silnika 1.8T + K04 ........?

              Zamieszczone przez bezduszny
              Pojawił się ciekawy temat na forum StreetRacing....

              Sporo osób ma te silniki, więc pewnie to was to też zainteresuje.


              http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34611
              Pieprznięcie 1.8 bara w K04 to dość interesujące doświadczenie. Wynik rewelacyjny, ale myślę, że z tygodnia na tydzień będzie się drastycznie pogarszał Fakt, że zmiana kolektora wydechowego daje bardzo dużo - była już octavia ze zrobionym tym elementem - wyszło ok. 280KM na hamowni u P. Chojnackiego, więc zapewne w rzeczywistości jakieś 260KM - niestety kolektor zaczął niedomagać i w takiej konfiguracji auto jeździło jakiś miesiąc. Generalnie K04 to fajna turbinka - a ze zmienionym kolektorem nie ma problemów z utrzymywaniem wysokiego ciśnienia doładowania aż do odcięcia :drive:

              Pozdr!
              BP
              była mocna Octa, a jest konik
              Greckie Delikatesy

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                BaPit, co masz na mysłi ze zmienionym kolektorem kolektor od tt czu jakiś inny

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #9
                  Zamieszczone przez djczas
                  BaPit, co masz na mysłi ze zmienionym kolektorem kolektor od tt czu jakiś inny
                  atur z kolega wzieli ksiazke jak sie to powinno robic i zrobili wzor, ktory ktos im wyspawal k kolektor naprawde dawal rade w sensie efektow, natomiast bylo na niego za malo miejsca i przy gwaltownych ruchach silnika walil o przegrode czolowa o ile dobrze pamietam wiec zostal zdemontowany. Mieli go poprawic ale nic z tego nie wyszlo (czas ? checi?). Atur jest u nas zarejstrowany ale raczej zadko bywa :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #10
                    Zamieszczone przez bezduszny
                    no octavia Krzyska jezdzi nieziemsko...
                    Ze tak spytam niesmialo. Kto to jest Krzysiek?
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      MiKruS, chyba coś wiem na temat tej octavki to jest ktoś z wrocławia wiecej na jego temat mogą powiedzieć koledzy mammoth, orazDawid miał fajnie zrobioną octe ale ja ukradli odnalazła sie ale rozgrabiona i ją odbudowuje nie jest u nas na forum zrejestrowany z tego co wiem

                      Komentarz

                      • BioBogon
                        Elegance
                        • 2005
                        • 921

                        #12
                        Zamieszczone przez MiKruS
                        Zamieszczone przez bezduszny
                        no octavia Krzyska jezdzi nieziemsko...
                        Ze tak spytam niesmialo. Kto to jest Krzysiek?
                        Krzysiek to właściciel opisywanej Octy i autor mega wypasionych rurek i FMIC u mnie i Dawida

                        [ Dodano: Sro 16 Sie, 06 11:41 ]
                        W tym topicu na zdjęciach jest nawet kawałek Krzyśka na zdjeciu nr 5 i Krzysiek w całości na zdjęciu nr 2: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4778
                        Leon FR 2.0TDI 170KM

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Thx za info.
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          • BaPit
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 630

                            #14
                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            atur z kolega wzieli ksiazke jak sie to powinno robic i zrobili wzor, ktory ktos im wyspawal k kolektor naprawde dawal rade w sensie efektow, natomiast bylo na niego za malo miejsca i przy gwaltownych ruchach silnika walil o przegrode czolowa o ile dobrze pamietam wiec zostal zdemontowany. Mieli go poprawic ale nic z tego nie wyszlo (czas ? checi?). Atur jest u nas zarejstrowany ale raczej zadko bywa :roll:

                            Do tego po wyspawaniu okazał się za duży, przez co trzeba było wycinać parę rzeczy, żeby go wogóle upchnąć. Do tego zaczął się szybko robić nieszczelny (jakiś niezbyt dobry patent chłopaki wymyślili przy projektowaniu), więc dość szybko piardł był...

                            A kolektor od TT to jedna, wielka qpa. Ale mi już raczej nie będzie dane zabawianie się w jego wymianę...

                            Pozdr!
                            BP
                            była mocna Octa, a jest konik
                            Greckie Delikatesy

                            Komentarz

                            • michu
                              Ambiente
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 235

                              #15
                              Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.

                              O tu:
                              - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                              Komentarz

                              • BioBogon
                                Elegance
                                • 2005
                                • 921

                                #16
                                Zamieszczone przez michu
                                Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.

                                O tu:
                                http://www.streetracing.pl/forum/vie...&highlight=k04
                                Positive :!:
                                K04-01 ma gorącą stronę taką jak K03, a zimną większą, czyli do wymiany doprowadzenie powietrza, przepływka i wyjście na intercooler.
                                Leon FR 2.0TDI 170KM

                                Komentarz

                                • michu
                                  Ambiente
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 235

                                  #17
                                  bede drążył temet bo mnie szalenie :diabelski_usmiech interesuje !!

                                  1. przerabiałeś może to na własnym ( kolegi/klienta) aucie ??

                                  2. czy turbinkę K0401 można kupić w jakimś sklepie np. intercars ( intresuje mnie tylko nówka)

                                  3. czy można zastosować jakiejś przejściówki i czy mocno ograniczy to cały układ ??

                                  4. napewno będzie należało dostarczyć więcej paliwa więc do wymniany wtryski lub regulator ciśnienia paliwa
                                  - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                  Komentarz

                                  • BioBogon
                                    Elegance
                                    • 2005
                                    • 921

                                    #18
                                    1. Ja mam tdi, więc z praktyki sam nie mam żadnej, a wiadmości na temat 1.8t mam wyczytane i zasłyszane, bo kolega teraz jest na etapie grzebania w swoim leonie i się nasłuchałem
                                    2. Najprościej jest kupić takie turbo po regneracji. Co do ceny to odsyłam bezpośrednio do firm zajmujących się tym. Nówka to duży wydatek
                                    3. Przejściówki do czego? Jak chcesz zmieniać turbo to na 100% trzeba zrobić cooler, więc z jednej strony dajesz od razu rure jak trzeba. Przepływkę i część do filtra powietrza też można kupić używane, a często można kupić komplet z turbo.
                                    4. Zależy ile koni chcesz osiągąć, ale to już ktoś bardziej doświadczony musi się wypowiadać. Wydaje mi się, że bez zmiany pompy i wtrysków to tak do 220km dojdziesz. Jak chcesz, więcej koników to już trzeba myśleć o rzeźbie całościowej tak jak w opisywanym w tym topiku samochodzie.

                                    Znowu muszę odesłać do lektury sieci np.

                                    i pare tematów na leonclub, streetracing.
                                    Leon FR 2.0TDI 170KM

                                    Komentarz

                                    • djczas
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 9612

                                      #19
                                      Zamieszczone przez BioBogon
                                      Zamieszczone przez michu
                                      Gdziejś na SR przeczytałem że jest turbinka K04 o symbolu 01 która pasuje do poprzecznego 1.8T 150km bez wymiany kolektora. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić taką informacje.

                                      O tu:
                                      http://www.streetracing.pl/forum/vie...&highlight=k04
                                      Positive :!:
                                      K04-01 ma gorącą stronę taką jak K03, a zimną większą, czyli do wymiany doprowadzenie powietrza, przepływka i wyjście na intercooler.

                                      BioBogon, w siilnikach nazwa sie to chybryda k03s

                                      Komentarz

                                      • Nexus6
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 4847
                                        • Volkswagen

                                        #20
                                        djczas, HYBRYDA chyba :diabelski_usmiech
                                        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                        Komentarz

                                        • djczas
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 9612

                                          #21
                                          Nexus6, mam na to papier wiem z rospedu napisałem i nie napisałem że w silnikach 1.8 t poprzecznych jest hybryda k03s gdzie gorąca strona jest z k03 a zimna z k04

                                          Komentarz

                                          • zeb
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 415

                                            #22
                                            Oj DJ :ups

                                            :

                                            Komentarz

                                            • michu
                                              Ambiente
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 235

                                              #23
                                              czyli że k0401 i k03s to są te same sprężarki ???
                                              K03s występuje w wersjach 180km czyli AUQ, analizując etosa :P wynika że wszystkie części filtra (puszka, filtr, przepływomierz, rury ) są wspólne dla AUM,AUQ,ARX więc raczej powinno wszysrtko pasować.

                                              jak kiedyś szukałem do k03s można dostać za 2,6 k zł
                                              - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                              Komentarz

                                              • BioBogon
                                                Elegance
                                                • 2005
                                                • 921

                                                #24
                                                To ja może powtórze: k04-01 i k03s mają takie same części gorące, a k04-01 ma większą część zimną i tak jak pisze djczas k04-01 jest montowana w silnikach wzdłużnych.

                                                IMO 2,6kzł za turbo nowe jak można za 1,5kzł mieć regenerowane to trochę strata kasy
                                                Leon FR 2.0TDI 170KM

                                                Komentarz

                                                • EŁ
                                                  L&K
                                                  • 2004
                                                  • 1168
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #25
                                                  coś mi sie obiło o uszy ze k04-01 była montowana w starszych wersjach s3 a nie w silnikach wzdłuznych?...we wzdłużnych to chyba odpwiednikiem jest k04-15? :?:

                                                  a tak wogule to coś tu nie tak....dj pisze ze k03 s to chybryda w której czesć zimna jest z k04 a ciepła taka sama jak w k03.....ok......a dalej czytam ze k03s i k04-01 maja taką sam czesc ciepła ale k04-01 ma WIĘKSZĄ cześć zimna......czyli jaką???..skoro k03 s ma zimna od k04......napewno to nie sa te same turbiny ko3s i k04-01 bo ta druga spokojnie podobno wystarcza do 230Km czego raczej na k03s nie osiągniemy?


                                                  niech mnie to ktos roztłumaczy bo sie zdeka pogubiłem.... :lol:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...